Csodás antik autógyűjtemény is odaveszett a kaliforniai tűzvészben
Olyan különlegesség is volt köztük, mint egy 18 láb hosszú, egészen szokatlan formájú, lényegében ismeretlen koncepcióautó.
Olyan különlegesség is volt köztük, mint egy 18 láb hosszú, egészen szokatlan formájú, lényegében ismeretlen koncepcióautó.
A Sotheby’s rendez egy olyan aukciót, amelyen minden, amit eladnak arany, vagy aranyozott.
Néhány hónapja volt hír, hogy visszatérhet a jelenlegi legklasszikusabb Ferrari, a 250 GTO egy mai változatban. Olyan cégek áltak már az ötlet mögé, mint a Pirelli. Most egy dizájnercég tervezgette a külsejét is.
A Volkswagennél ki tudja, hogyan, de már az ötvenes évek végén ráéreztek arra, hogy nagyon jön az Édes élet korszaka. Fogták hát az autóipar legnagyobb példányszámban gyártott autóját, a Volkswagen Bogarat, és az olaszokkal csináltattak belőle egy szívdöglesztő autót. Ez lett a Karmann Ghia.
Émilien, a béna rendőr és Daniel, a marseille-i taxis ezzel üldözte a „japókat”.
Nem is kisebb név, mint a Zagato-műhely jegyezte a terméket. Most eladó egy példány belőle.
Tizennyolc hónapon át építgették ezt az autót, leginkább azt szemléltetve, hogy a Porsche részéről megvan a szakmai tartalék, bármilyen modelljüket újrateremteni.
Az autó, amelyet még Enzo Ferrari is a világ legszebbjének nevezett, pedig nem ő gyártotta.
Egy ilyen csúnyán leamortizált Porsche is vagyonokat érhet, persze nagyon nem mindegy milyen.
Német autó olasz dizájnnal, nem lehet rossz. Mégis egészen más karakterű, mint a megszokott Porschék.
A Porsche idén 70 éves, illene lenyűgözni a rajongókat valami nagyon különlegessel.
A komoly történelmi háttérrel rendelkező tárgyak nem kifejezetten olcsók, különösen akkor, amikor a brit uralkodóház tagjai használták előszeretettel.
Adtak is érte egymilliárd forintnyi dollárt.
Új rekordot állítana fel ezzel az 56 éves Ferrari 250 GTO.
Az egyik legfontosabb Ford GT40 kerül aukcióra hamarosan. A P/ 1016-as alvázszámú autó az egyike azon GT40-eseknek, amelyek az 1966-os 24 órás Le Mans versenyen az 1-2-3-ik helyet szerezték meg.
Az első modell, amely a háború után a német sportautó márka nevén megjelent, a 356 „No. 1” Roadster volt, 1948 június 8-i dátummal.